Si estoy sometido a la necesidad, no soy libre. José Mujica (Expresidente de Uruguay)

domingo, 10 de julio de 2022

El obrero auto-galeno

El jueves 7 de julio, San Fermín, por cierto, según La Vanguardia y bajo decreto de la Generalitat comandada por el Conseller de Salud, Sr. Argimon, se automedicaron dándose la baja laboral más de dos mil doscientas trabajadoras y trabajadores, que esto es inclusivo de toda inclusividad.

Estamos hechos unos galenos de primera.

Así que jueves, viernes, sábado, domingo y lunes, de baja, eso si, el martes, porfa, al tajo.

El dijous 7 de juliol, Sant Fermí, per cert, segons La Vanguardia i sota decret de la Generalitat comandada pel Conseller de Salut, Sr. Argimon, es van automedicar donant-se la baixa laboral més de dues mil dues-centes treballadores i treballadors, que això és inclusiu de tota inclusivitat.

Estem fets uns gal·lenos de primera.

Així que dijous, divendres, dissabte, diumenge i dilluns, de baixa, això si, dimarts, porfa, al tall.




11 comentarios:

  1. Val més curar-se en salut. Es millor prevenir que emmalaltir. I s`hi si posa una mica de caradura, millor. Però en aixó estaria d'acord amb Argimón, s'ha d'apelar a la responsabilitat de la gent, i si s'agafen la baixa per la cara és el seu problema, després que no es queixin. De fet, aquestes 2.263 baixes, no són tantes al ritme que va la setena onada. Pensa que está creixent exponencialment a tota pastilla, i espera't. Entre unes coses i les altres, la tardor serà distreta. Carpe diem.

    ResponderEliminar
  2. Amén, perquè serà molt distreta, això sí.
    Salut FRANCESC PUIGCARBÓ

    ResponderEliminar
  3. Llàstima! Al estar jubilat, no puc demostrar la meva responsabilitat, que es com el "valor" que esmenta la cartilla militar (Se le supone, diu).

    ResponderEliminar
  4. Ostres ¡¡¡, ho sento de debó, NOXEUS, jajajaja
    Mira, t´explico, Popper, com bé saps, ens deia que no era gens fàcil ser lliures, perquè la llibertat és la suma de la consciència més la responsabilitat. I és lògic perquè quan un accepta la seva llibertat accepta també la responsabilitat sobre les seves decisions.
    En ocasions cal que hi hagi qui decideixi sobre nosaltres, per bé fins i tot nostre, perquè no estem preparats o perquè el que fem afectarà en fets no desitjats a posteriori. I aquest és el cas que ens afecta. Cal una sola persona i no necessàriament ATS, pot ser un/a auxiliar d'infermeria qui faci la prova del Covid, als quinze minuts se sap si és o no positiu. Aquesta dóna fe i després signa el metge el comunicat de baixa en un full oficial, perquè empleat i ocupador estiguin conformes. Mira si és simple. I si dona positiu avís per part de l'afectat als seus al·lots més pròxims. I assumpte tancat.
    Una abraçada
    Salut

    ResponderEliminar
  5. ¿ Solo dos mil y pico?. . . ¿ solo ?.

    Aún me parecen pocos entre afectados y caraduras. Como freno debe actuar que no se cobran los tres primeros días de la baja, y eso es un diez por ciento de la nómina, y tal y como está " el patio". . . .

    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  6. Si es que el virus va a acabar con la economía catalana, con la clase obrera ya acabó hace tiempo. Si Buenaventura levantara la cabeza...

    ResponderEliminar
  7. Todo esto es dejación de sus responsabilidades: no hago nada y dejo que los demás asuman toda la responsabilidad, que se automediquen, que de den de baja, que lo busquen por internet, que se lo tramiten, que hagan lo que quieran mientras yo no hago nada.
    Salud
    Francesc Cornadó

    ResponderEliminar
  8. Para ver si son muchos o pocos, habría que comparar. Por supuesto el sistema,el algoritmo, ya lo estará haciendo. Es una medida provisional, para aliviar carga de trabajo, en tiempo de vacaciones del personal sanitario. No tiene nada que ver con automedicacion, ni nada parecido. Es sentido común, por esta vez.

    ResponderEliminar
  9. Un abrazo, RODERICUS.
    Salut

    Ahhh, San Buenaventura...hoy todos piden favores a Santa Rita, FACKEL, pero temo que también está de baja porque pocos veo cumplidos.
    Un abrazo

    Este es el gran problema, FRANCESC CORNADÓ. Esto parece que nos lo tomamos en broma, y resulta que aquí está la economía de un país. Lo dejamos todo en manos de la fe y la confianza, pero detrás ha de haber un un código y un protocolo con "cara y ojos".
    No puede ser. porque no va bien para nadie, una autarquía de dejaciones, o sea, hágaselo usted mismo.
    Eso no es fiable ni factible.
    Un abrazo
    Salut

    ResponderEliminar
  10. També penso que massa pocs atés el número de coneguts afectats per la malaltia, si bé aquests van enganxar-ho dies abans de la disposició, norma o el que sigui.

    podi-.

    ResponderEliminar
  11. Si, és cert, CARLOS PORTILLO,PODI,
    Salut

    ResponderEliminar

Un funicular de 1929. Montjuïc

  S e construyó en los talleres de los «Estrada» de Sarrià; si les comento que su validez como funicular en Barcelona duró lo que la Exposic...