Si estoy sometido a la necesidad, no soy libre. José Mujica (Expresidente de Uruguay)

domingo, 16 de enero de 2011

Y hoy va de indulgencias plenarias...



Si, de indulgencias va la cosa, en la esquina de la calle Asanahonadors (buen nombre entre todos los que uno hubiera podido elegir), esquina plaza Marcús...
La traducción digamos que literal al dar la vuelta a la calle, (por ahí pasaban los condenados de la Inquisición), sería tanto como algo así : " Dios Padre Nuestro. Con cuatro Aves Marías , ganados 40 dias de perdón ".
Así que ya lo saben, se me pasan por allí y me rezan las cuatro Ave-Marías, y alguna más... por aquello del iva

Si, d'indulgències va la cosa, en la cantonada del carrer Asanahonadors (bon nom entre tots els que un hagués pogut triar), cantonada Plaça d´En Marcús...
La traducció diguem que literal en donar la volta al carrer, (per aquí passaven els condemnats de la Inquisició), seria tant com alguna cosa així : " Déu Pare Nostre. Amb quatre Ave Marías , guanyats 40 dies de perdó ".
Així que ja ho saben, se'm passen per allí i em resen les quatre Aves-Marías, i alguna més... per allò del iva

5 comentarios:

  1. http://goo.gl/maps/hmly

    Rezaremos por lo que pueda pasar.

    http://goo.gl/maps/hmly

    ResponderEliminar
  2. Jo ho acabo de fer i ja estic més tranquil... però, ara el Papa no diu que el Purgatori (els llimbs ja no existeixen) no és un lloc concret sinó un estat de l'ànima?

    Bé, és igual, jo ja he pregat i ja està!

    ResponderEliminar
  3. Cert, des que no hi ha purgatori ja no sé com funciona, tot això. I pensar que quan anava d'excursió, de joveneta, resava un parenostre a les ànimes del purgatori per tal que em despertessin a l'hora i acostumava a funcionar...

    Com deia la mare: resar no et farà cap mal.

    ResponderEliminar
  4. Gracias TRINIDAD , me va fenomenal que lo pongas, porque las personas de fuera ( hay un catalán en Buenos Aires y otra persona que aprende catalán en Finlandia), les encanta eso de ver la ciudad ¡¡. GALDERICH : Cinc anys vaig passar en el Conciliar (ara els de el disseny li criden Facultat de Ciències Religioses)...Teologia és el seu nom. Record al millor professor que vaig tenir mai, Don Via Taltavull, que donava Fenomenologia de les Religions...en cap, cap religió existeix el limb dels justs i en cap el Purgatori, i en cap, salvo amb la dels Testimonis de Jehová, s'ha canviat l'estructura com en la Catòlica. I si estic d'acord, Déu és un estat d'ànim. Una abraçada. JULIA : el resar no fa cap mal, però el que fa bé de debò és l'ora et labora . Gràcies per estar. Salut

    ResponderEliminar
  5. El 'labora' em temo que va de baixa, he, he. En alguns casos, per gandulitis, i en els altres, perquè et prejubilen o et fan fora.

    ResponderEliminar

Los entoldados y la Fiesta Mayor de la Barceloneta 1934

  Les dejo con un antes y después. ¿Quién no se acuerda de los entoldados? Pues aquí va uno de 1934, en la fiesta Mayor de Sant Miquel, patr...