Los inicios de esta linea se remotan al 18 de agosto del 1970, se suprimió el servicio de tranvia de la línea 50 (Vilamarí - Via Julia) y se creó la linea de tranvia 51 (Atarazanas - Via Julia) que parcialmente substituia a la 50 y para no dejar la barriada de Verdún sin tranvías, no se pudo substituir la línea 50 de tranvías por autobuses porque no tenían tantos y por ello se creó este tranvía 51, era una desaparición del tranvia 50 pero camuflada. Esta fue la última línea de tranvías creada en Barcelona. Aunque en un principio la línea estuvo a punto de llamarse 48.
Els inicis d'aquesta línia es remotan al 18 d'agost del 1970, es va suprimir el servei de tranvia de la línia 50 (Vilamarí - Via Julia) i es va crear la línia de tranvia 51 (Drassanes - Via Julia) que parcialment substituia a la 50 i per a no deixar la barriada de Verdún sense tramvies, no es va poder substituir la línia 50 de tramvies per autobusos perquè no tenien punts i per això es va crear aquest tramvia 51, era una desaparició del tranvia 50 però camuflada. Aquesta va ser l'última línia de tramvies creada a Barcelona. Encara que al principi la línia va estar a punt de dir-se 48.
51 Atarazanas - Vía Julia |
Fins que finalment arribem al tramvia 155. Aquest és el tramvia més divertit de la història dels tramvies. Una espècie de tobogan tipus muntanya russa. Això sí, ha sortit una mica car.
ResponderEliminar