Eso es lo que dicen que vale el trasto de la foto. Como siempre, todo lo que acompaña al lujo está sembrado de dudas. La bandera por ejemplo, de las islas Caimán.
Los ricos y los poderosos en eso llevan ventaja al pueblo llano que vive de una nómina.
En Catalunya tenemos cierta experiencia, y un paraíso a tiro de piedra.
Yate Venus. Muelle de España. Puerto de Barcelona
Això és el que diuen que val l'andròmina de la foto. Com sempre, tot el que acompanya al luxe està sembrat de dubtes. La bandera per exemple, de les illes Caiman.
Els rics i els poderosos en això porten avantatge al poble pla que viu d'una nòmina.
A Catalunya tenim certa experiència, i un paradís a tir de pedra.
Iot Venus. Moll d'Espanya. Port de Barcelona




No m'han agradat mai els iots. Prefereixo un vaixells pirata.
ResponderEliminarMés que rés és per el diseny, curios més sino
ResponderEliminarSalut ENRIC
Si, lo encargo steve jobs, el de apple, y murió antes de disfrutarlo, es feo feo.
ResponderEliminarPor lo que se comenta, es de linea minimalista, o sea, de poca floritura exterior, nada barroco vamos.
ResponderEliminarMe resulta extraño a la vista.
salut ANÓNIMO
Creo que vale 99.890.756, 23 euros y es una "payada"..
ResponderEliminarjejeje
ResponderEliminarTEMUJIN ¡