El Sr Lluis nos dice su porqué con referencia a la independencia de Catalunya.
Si tienen un momento cliquen por favor.
Raval, prosguerra.
No es el árbol que cuenta con menos ejemplares en Barcelona, para eso está la Araucaria, que cuanta con sólo un ejemplar y está en el Teat...
Jo també l'he recomanat Miquel, és un article molt interessant que cal llegir-lo.
ResponderEliminarCert, molt cert Francesc.
ResponderEliminarsalut
Un bon exercici.
ResponderEliminarEstimat ENRIC:L'anàlisi està molt bé elaborat. Pensat amb serietat i sense demagògies populistes, que això ara es porta més que mai.
ResponderEliminarLa serietat i el rigor és el menys que se'ls pot demanar a aquesta classe dirigent que parla en nom de tots (un altre error), però que solament pensa en les 100 famílies que sempre han governat a Catalunya.
Salut