HO HAY HECHO SIN CONSECUENCIA. (ARISTÓTELES)

miércoles, 23 de abril de 2014

Me pueden sacar de dudas ?

Se trata de la terminal de contenedores de Barcelona. De entrada se que las 8 grúas principales fueron fabricadas en China por la empresa Zhenua (ZPMC) -1700 Tn de peso -. De salida se que les hemos puesto la red ferroviaria (Generalitat y Estado Español). Pero estoy leyendo que la terminal es propiedad del grupo chino Hutchison Port Holdings y que nosotros no pintamos nada dentro del recinto.
Como no se si es cierto o no, y no encuentro noticias relacionas con esta gestión en particular, ¿ saben ustedes algo al respecto ?

Es tracta de la terminal de contenidors de Barcelona. D'entrada se que les 8 grues principals van ser fabricades a Xina per l'empresa Zhenua (ZPMC) -1700 Tn de pes -. De sortida es que els hem posat la xarxa ferroviària (Generalitat i Estat Español). Però estic llegint que la terminal és propietat del grup xinès Hutchison Port Holdings i que nosaltres no pintem gens dins del recinte.
Com no se si és cert o no, i no trobo notícies relaciones amb aquesta gestió en particular, saben vostès alguna cosa sobre aquest tema ?



11 comentarios:

Francesc Puigcarbó dijo...

ni flowers, però si vaig escoltar que era una inversió xinesa, suposo que la Generalitat ha posat el terreny i els altres la resta i algun pistrinc deu caure per la banda nostra dels beneficis.

Josep dijo...

Si, algo de esto escuché, creo que debe ser como dice Francesc.

Salut.

Miquel dijo...

Sembla que aquestos de Mao sóon els amos del cotarro.

És que tal com es presenta la notícia, fins a sembla que els terrenys (100 hectàrees) pertanyen a la companyia xinesa.
Si allò és una duana de contenidors xinesos, i és propietat dels xinesos, qui controla el que entra ?. I aquesta és el meu dubte
Salut

Miquel dijo...

Si JOSEP, FRANCESC, pero mi duda recae en eso de la propiedad. Y en que todo lo que allí es chino, incluso el personal.
¿ Quién controla los cientos de containers que se muecven diariamente por allí ? ¿ Ellos o las autoridades portuarias de Barcelona y por ende del estado ?
Esto me da que pensar.
salut

Jesús pececillo dijo...

Pocas Empresas quedan Españolas están en manos Extranjeras ,Iberdrola la Ultima.Salut

Galderich dijo...

És impossible que sigui de la Xina! Aquí totes les empreses han quedat sota capital espanyol perquè els empresaris han mantingut el tipus en comptes de vendre's al capital estranger!

Miquel dijo...

Lo tengo en cuenta JESÚS PECECILLO..
Salut

Ara estic més tranquil...gracies GALDERICH
salut

Temujin dijo...

Que yo sepa todas las orillas de España, desde rios hasta el mar, son propiedad pública, puede ser que eso sea un contrato mixto de duración limitada de explotación a cuenta de financiar la obra. Pero no lo se. Aquí hay cosas que se hacen de forma sorprendentemente silenciosa para el calado que tienen y las repercusiones que generan. Este puede ser un caso, ya sabes el dedo y la luna.

Miquel dijo...

Es que no se bien como va. y aquí, en Barcelona, nadie sabe nada TEMUJIN.
Salut

Temujin dijo...

Ni allí, ni aquí...

c.e.t.i.n.a. dijo...

El Port és de l'Estat. La gestió i la maquinaria son xinesas. I de moment només pot operar a un 50% per que el govern central ports 10 anys tirant per terra totes les proposes per construir u ferrocarril i un vial per mercaderies peasants. Ho fan subtilment. No si oposen, però modifiquen totes les propostes. Els xinesos es van oferir a construir-ho ells mateixos per salvar la seva inversió i evidentment els hi van dir que no. Una vergonya tot plegat

Salut!