Pero los fascistas, claro, siempre son los otros.

domingo, 10 de mayo de 2009

Parque de Cervantes. Las rosas de primavera








En pleno esplendor se ha celebrado el concurso de rosas de este año en el parque de Cervantes, el 10 de los corrientes. Les dejo una muestra, porque es imposible ponerlas todas. Hay unas 250 clases diferentes.
La exposición dura lo que la primavera, luego tienen ustedes tiempo de verla. El metro ende la línea verde con parada en C. Universitaria les deja de paso.
Una maravilla.

En ple esplendor s'ha celebrat el concurs de roses d'aquest any al parc de Cervantes, el 10 dels corrents. Les deixo una mostra, perquè és impossible posarles totes. Hi ha unes 250 classes diferents. L'exposició dura el que la primavera, després tenen vostès temps de veure-la. El metro tant la línia verda amb parada a C. Universitària els deixa de pas. Una meravella.

4 comentarios:

  1. ¡No le toques ya más,
    que así es la rosa!
    (Juan Ramón Jiménez)

    ResponderEliminar
  2. Quina meravella. A mesura que passen els anys més i més del poder de la natura.Les roses són flors especials, lentes en el creixement, molt més que la majoria. Pots mirar-ls cada dia, durant molts dies i no te'n canses mai.

    ResponderEliminar
  3. Simplemente...una pasada ¡¡¡Salut

    ResponderEliminar

Trabalenguas eufemístico: "Trabajadores fijos discontinuos inactivos"

  Por cuestión de léxico, simplemente, si son trabajadores fijos, no son  discontinuos , pues eso es la antítesis; y si son i nactivos , n...